Box med vin

Jag och Hannah ska alldeles strax åka iväg och köpa lite food inför kvällen.
Hittade en box med vin, rött i och för sig, men man är ju inte den som är dän.
Det går allt ner, vill jag lova :)
Funderade på att klä upp oss som fan med och locka håret och smeta på lite läppstift med som grädde på moset.
Vi får se hur det blir med det, men det kunde ju vara trevligt att se elegant ut för en gångs skull och inte glammig när man klär "upp" sig.
Men men, detta ger sig.

Tre av kaninerna rymde innan.
Fick tag i mina två, men Hannahs envisades med att inte vilja komma ut ur buskarna på några timmar, men till slut fick vi tag på honom i blomlandet.
Dumma djur som inte förstår sitt eget bästa ibland.

Nej, nu ska jag försöka få med mig Hannah så att vi äntligen kan handla lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0