Underbemannat

Blev kommenderad till repan klockan tolv, mitt i lunchen.
Trodde inte jag skulle sitta där idag, men fick lov att sitta där i alla fall...
Tog alltså bara en halvtimmes lunch idag... YEAH.... Not...

Vi har otroligt mycket att göra inne på kundtjänsten nu. Har en massa ärenden att ta hand om och folk som ringer som skållade råttor... Vet inte hur jag ska hinna.
Vi är liksom bara fem personer där inne, varav fyra svarar i telefon...
En hel del är på utbildning och kommer tillbaka vid fyra, och då blir det bra, men känns som att de behövs mer hos oss nu...
Kommer definitivt inte klara mina mål idag, behöver minst en timme till alla ärenden...
Vi är så jäkla underbemannade så det finns inte. Vi har en workpool från Manpower som vid behov ska kunna jobba, men de kan inte göra detta denna veckan tydligen.
Alla har fullt upp.
Ja, men det har ju vi med ju :P Suck, jag blir aldrig klok på att detta ska gå ut över oss. Rasterna är ju inställda...:/ 

Och efter jobbet ska jag verkligen hem och rida på Cippen :)
Var ett riktigt bra tag sen jag gjorde det sist, så det ska bli kul att göra det igen.
Frågan är om man ska ta en uteritt i det fina vädret, eller om man ska fokusera mer på dressyren...
Well well, återstår att se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0