Tant Gröns hallonpaj :)

Var och fikade med Elliz innan efter jobbet.
Men först blev det en tripp till Gina Tricot där jag inhandlade en rosa klänning som jag ska ha i morgon på hennes fest :)
Tror nog att den kommer bli fin :)

Fika blidde det alltså på Tant Grön; varsinn hallonpaj och caffe latte :) Riktigt götte.
Deras hallonpaj är helt ljuvlig :D

Nu sitter jag och väntar på att Jesper ska komma, längtar, längtar :D
Ska bli så mysigt att träffa han igen, även om det bara var några dagar sen. Dock känns det som mer...

Har kommit fram till att jag vill ha ett par skor, vete fan om man ska ta sig in till stan i morgon för att småkika bara... Hm, återstår att se. Får i alla fall fundera på det.

Nej, om man kanske skulle ta och städa undan på rummet och ge ninisarna mat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0