Sex månader idag :)

Fuck...

Ligger hemma och är sjuk :/
Kan tydligen aldrig hålla mig frisk...

Men det som för något ont med sig, för också något gott med sig :)
Åker upp till Karlstad idag, kan lika gärna ligga där och vara sjuk, och då även passa på att vara med min älskling :)
Ska bara klara resan upp först, blir nog lite jobbigt när man inte är helt kry, men det ska nog gå ändå :)

Åker hemifrån om en och en halv timme. Ska under den tiden hinna föna och platta håret, sminka mig en aning och packa... Men jag ska försöka vara så snabb som möjligt.

Usch, bonden här hemma håller på och slamgödslar åkern, typ... Luktar verkligen inte godis :/ UEEEEEEEE!

Btw, idag är det sex månader för mig och Jesper :D Får fira det på något sätt idag :)

THÉRÈSE MOORS <3 JESPER YDREFALK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0