Omhändertagen av mormor och morfar :)

Har vart hos mormor och morfar idag och blivit lite omhändertagen.
Blev bjuden på en rejäl frukost och sen en massa kaffe och vettebröd till det :)
Inte helt fel :P

Nu är jag hemma och ska ta det lugnt.
Hämtade Hannah i stallet och mötte precis städarna när de skulle gå.
Huset ser ju fint ut, men jag tror inte de har städat i trappan ;D Haha, bakläxa på det :P

Hade världens problem att sova i natt, vaknade ideligen och drömde hur konstigt som helst... Nu kommer jag inte ihåg exakt, men kommer ihåg att det var konstigt i alla fall...
Var nervös i natt också, ingen aning om varför, men har en idé om vad det kan vara över :P
Kanske beror på att Jesper kommer idag, men har ju ingen anledning att vara nervös över det, men jag är ju som jag är :P Väldigt annorlunda ibland :P

Längtar som fan i alla fall och det ska bli så mysigt att få en långhelg med min underbara älskling :)<3

Nej, nu ska jag umgås med Hannah lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0