Missade lägenhetsvisningen

Jag är inte glad just nu.

Vart planerat i någon vecka nu att jag och mamma skulle dra på lägenhetsvisning idag.

Sagt och gjort. Skulle möta mamma typ fem över sex på Trandared.
Men då skulle jag skjutsa hem Malin med, och då blev vi lite sena.
Kom typ till mamma vid en tjugo över.

Körde snabbt till den gatan som mamma sa att det låg på.
Hon ledde mig in till Söderdalsgatan.
Men vad fan... Så hette den väl inte?
Joho då, mamma var HELT övertygad om det. Nummer tre var det.

Men letade runt där ett tag och hittade fan inte huset.

Jag var dok helt övertygad om att det var Söderljungsgatan, men mamma ville inte lyssna på det örat för att hon hade varit inne och kollat på den tidigare under dagen och då var det minsann Söderdalsgatan.

Men när klockan var för mycket, typ tjugo i sju, så gav vi upp. Visningen höll bara på till halv sju.

Åkte hem, icke så glada. Mamma var sur på mig för att jag inte skrivit ut några papper, men om jag inte har tillgång till någon skrivare så är det inte så lätt.

Väl hemma dubbelkollade jag adressen, och det visade sig såklart att det var JAG som hade rätt :P
Och tji fick mamma! :D
Visste ju hela tiden att jag hade rätt, men mamma ville inte låta mig ha det :P

Är visning på en annan nästa vecka, väldigt billig, men jag hinner nog inte gå på den, om jag inte kan sluta tidigare eller nåt... Hoppas på det :)

SAKNAR JESPER <3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0