Mår dåligt, men allt har en naturlig förklaring

Ja, jag vet att jag har varit nere den senaste tiden och inte lika glad som innan.
Men allt har en naturlig förklaring.

Allt som hänt på senaste tiden har gjort att mått så dåligt, riktigt dåligt.
Saker som jag själv gjort, och saker som jag inte gjort...
Det sista är inte ens mitt fel, jag kan inte hjälpa det, att jag mått så dåligt över det.
Mår fortfarande det, men jag hoppas att det fick sig ett slut i fredags.

Annars vet jag inte vad jag gör... Förmodligen drar, långt bort. Från skiten.
För hur mycket som helst ska man inte palla.

Visst, jag vet att jag verkligen inte vart en ängel själv, men det är andra bullar nu. Jag sköter mig, gör rätt för mig.
Ljuger inte längre, inget som är fel gör jag, jag tänker en extra gång innan jag gör något.
Det är bra. Hoppas det uppskattas.
Vill ju bara att det ska bli bra igen, bättre än innan till och med, även om det var riktigt bra innan :)

Men jag kan inte kämpa för det själv. Jag kan inte vara den enda som tror på det, både måste det.
Annars kommer det inte att gå. Det gör det inte. Då är det dömt att misslyckas.


Och jag vill verkligen inte misslyckas i detta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0