Lager 157 och Ikea

Idag har vart en dag full med händelser.
Typ i alla fall :P

Först drog jag, Hannah och Mathilda till lager 157 där jag inhandlade lite småsaker.
Bland annat en klänning (typ) från Monki, ett linne och två par trosor från Frank Dandy, ett palestinasjal och ett par snygga Converse :)
Efter det bar det snabbt av till stan för att möta upp stackars Elliz som väntat på oss i dryga två timmar.
Sen åkte vi till Göteborg och gick en sväng på Ikea :)
Där inhandlade jag sänglakan, mörkt turkosa med vita blommor på, passande mitt rum :)
Ligger i det ny, nybäddat och mysigt och njuter :P

Var en sväng i stallet också och gjorde i ordning, Hannah gjorde maten och jag mockade.

Nu ska jag snart nana, för jag har nog inte sovit mer än fyra timmar i natt :P Oerhört påfrestande, man ska ju sova länge på en helg :P

Ska bara säga godnatt till min Jesper-älskling först <3

Ett låttips bara innan sänggång: Bad Cash Quartet "Big Day Coming".
Några år på nacken har den, men den är sketabra :D

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0