Lägenhetsvisning i morgon

Totalt nerringd idag på jobbet.
Såpass mycket att vi inte får ta några raster idag...

Men vad fan, om det ringer såpass mycket kan man väl ändå ta in lite extra folk från Workpoolen?

Lovar att det kommer vara superstressigt hela dagen.
Men, det är så det är på måndagar tydligen, och kommer vara, det har jag märkt.

Som om inte stressen på jobbet vore nog, så har jag rätt ont i magen, känns som att någon roar sig med att krama ihop magen inuti och vända den ut och in.
Trevligt värre.
Eller inte...

Ser fram emot i morgon då jag och mamma ska på lägenhetsvisning på Trandared.
En helt okej lägenhet. 2-rummare, nyrenoverat kök.
Ska i alla fall dit och kolla om det kan vara något intressant.

Ska på en nästa vecka med. På Trandared med, precis vägg i vägg med Emmas kille Anton.
Käckt :P
Den var fin i alla fall, vet hur fin det går att få och den var jäkligt billig med, känns som ett kap :)
Emma skulle faktiskt följa med mig, hon är lite intresserad av den hon med, vill bo vägg i vägg med sin pojke, och sen i framtiden kunna slå ut väggen emellan och få en stoooooor lägenhet :)

Så kanske jag kommer och förstör hennes planer, muahahahahahahaha ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0