Kväll full av tankar

En liten sammanfattning av hela kommer här:

Igår var jag, Jesper, Hannah och Mathilda i stan en sväng.
Systemet passerade vi och köpte Miller till Jesper som han skulle ha på kvällen :)
Sen bar det av till Gina Tricot där jag köpte en klänning att ha igår kväll.
Köpte även lite hårfärg till Jesper, som jag fick äran att lägga i :P
Första gången, men det gick bra :)

Senare mötte jag och Jesper upp Emma på bussen för att dra till Elliz på förfest :)
Spelade lite Guitar Hero och dansade dansmatta, vilket jag såklart ägde på, NOT.
Eller, på en låt vann jag i alla fall över duktiga Elliz och Jesper :) En aning stolt där :P

Blev inte så full, men lite i alla fall. Grät lite, det med tanke på vad som hände under kvällen.
Två gånger hemma hos Elliz...
Men det var mestadels tack vare vilken underbar kompis hon är, och vad hon gjorde för mig.
Dels också att jag mår så dåligt som jag gör för tillfället, och tankar kom upp... Nu när jag vet hur det verkligen ligger till...

I alla fall...
Sen när vi skulle ta ut pengar för att dra till krogen kom jag på att jag hade glömt hela plånboken, inklusive legget hemma :/
Så det blev ingen krog för vår del... Ser så liten ut för min ålder att det är ingen som kan tro att jag fyller 20 om exakt en månad idag :P
PINSAMT!

Slutade med att jag och Jesper åkte en taxi hem och gick och nanade vid en kvart i två :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0