Insikt

Jag har kommit till en insikt tror jag.

Och denna är följande: Jag gillar mitt jobb.

Tro det eller ej, men tanke på hur mycket jag har hatat det.
Men egentligen, den enda anledningen till att jag gillar det är mina arbetskamrater.

Sitter ju bredvid världens mest fantastiska tösabit, Elliz :)
Utan henne hade det fan inte gått.
Med oss vid vårt bord har vi också alltid så underbara Cola och Botold :)

Tycker också att Ella kan flytta till oss, hon sitter ju helt själv, stackars tös :/
Hon kan ju definitivt ta Johannas plats bredvid Emma då hon slutar, då är hon med i gänget :)

Gah, trodde aldrig jag skulle gilla ett jobb så, men tydligen, tydligen...
Saker och ting är tydligen inte alltid vad man tror de är :)

Nej, mat nu, ÄTAAAAA!!!

Kommentarer
Postat av: elliz

aw, tötenöte :) vad rar du e! Får mig tårögd här ju:)

2008-04-17 @ 21:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0