Hur trevligt tjöta, röka och en kopp kaffe är

Precis hemkommen från Emma och hennes sötnötar till katter, Simon och Mirre.
Blev att jag käkade mig full på en pizza.
Men för att vara åtminstone lite rediga så gick vi en promenad för att gå av oss åtminstone en del av pizzan :P

Annars var det lika trevligt som vanlig, tjöta, röka och en kopp kaffe :)
Tänk hur något så enkelt kan vara så trevligt, ofattbart :)
Allt är tack vare henne, den underbara människan :)

Hon ska på spa i helgen, den dummern... Annars hade jag tänkt att jag skulle våldgästa henne i helgen, men det blir inget med det :/
Hoppas dock att Emelié är på utgång :) Det var alltför längesen, så dags att uppdatera det lite ;D 

I morgon på jobbet blir det inget morgonmöte, utan vi ska göra andra spännande saker. Funderar mycket på vad det kan vara, kanske städa på kontoret? 
HIMLA SPÄNNANDE! 
Eller inte... 

Well well, återstår att se vad för roligt cheferna hittat på. 
Nu ska jag ringa till min älskling och säga godnatt :) 

Sov sött! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0