Home again :/

Home again...

Tyvärr...

Gick upp vid sju i morses för att göra mig i ordning och packa.
Var stressad efter att ha vart tvungen och legat och snoozat med älskingen, som verkligen MÅSTE det...
Hatar snooza...
Men gick upp en tio minuter före honom och sminkade mig lite snabbt och kastade ner allt jag skulle ha med mig hem och sen bar det av in till stan...
Jesper övergav mig vid busstationen för att gå till jobbet och jag blev sittandes på tågstationen i en timme för att vänta på att tåget skulle gå.
Köpte iaf TVÅ ostfrallor och en kaffe :) Läste en tidning med, oerhört trevligt :)

När jag var i Borås så blev det lunch med Emma, var ju ändå tvungen att få i mig lite mat, men sen snabbt hem igen för att bli frisk.

Ändå mycket bättre nu, har hostat som en galning hela helgen... Pinsamt när man låter som en äcklig, gammal gubbe då man hostar :/

Ska jobba i morgon och se hur det går. Det jobbiga är att jag börjar hosta som fan när jag pratar om när jag skrattar... Kära hjärtanes...

Lägenhetsvisning sen, MÅSTE på den! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0