Hemskickad från jobbet

Denna tisdagen började helt okej.
Hällde i mig müsli och lite fil på tre minuter innan jag skulle till jobbet, för jag kom i sista stund under fund med att jag inte hade några pengar till min sedvanliga morgonfralla.

Sen satt jag i sista stunden på jobbet och skrev ihop en sammanfattning av det vi lärt oss på utbildningarna som vi har haft. Meningen var att vi skulle lämna in det idag, men när jag väl kom dit förstod jag att det typ bara var jag som hade skrivit något :P
Ambtiöst :)

Sen efter lunchen skulle vi ha redovisning av grupparbeten och liknande.
Kände mig inte hundra när jag stod där upp, gäspade som bara den och kände att benen inte riktigt orkade hålla upp mig så flyttade på mig hela tiden för att inte benen skulle vika sig.
Sen kände jag mig alldeles kallsvettig.
Ögonen började stängas och utan att jag visste det så blundade jag och sen kände jag hur benen vek sig på mig och allt blev svart.

Vaknade upp med en massa ben omkring mig och en massa oroliga röster som pratade. Kommer absolut inte ihåg vad de sa.
Blev uppdragen från golvet, helt borta och utledd ur rummet.
Jag kände mig helt svag, ingen ork alls. Ville bara lägga mig ner på golvet och blunda och låta hela världen snurra förbi.
Svetten rann i pannan och jag skakade. Fick ett glas vatten och en stol att sitta på. Sen bad jag att få gå på toa.
Kände där hur jag bara ville släppa allt och lägga mig ner på golvet, men jag tvingade mig själv att sitta upp.

Min chef skickade hem mig, och lät Daniel och Emma skjutsa mig hem. Ingen ville att jag självmant skulle ta mig hem, vem vet vad som kunde hända då?
Får inte jobba i morgon heller. Min chef tyckte att jag skulle till doktorn, vilket jag håller med om.
Detta är absolut första gången jag svimmar, och så bara utan anledning kan ju tyda på att det är något som inte står rätt till.
Började ett tag fundera på om det kunde ha med mina p-piller att göra, men jag är inte säker.

Men men, jag är hemma i morgon i alla fall, och gör ett besök hemma hos mormor och morfar som får pyssla om mig lite :)
Senare på kvällen kommer också min älskling som jag längtar ihjäl mig efter :)

Thérèse <3 Jesper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0