Gårdagen

Kom ifrån jobbet igår kvart över sex, allt tack vare en dryg, härlig kund...
Skulle hämta mamma från träningen klockan halv sju, så det bar dit direkt.
Sen var det meningen att jag skulle åka direkt till Emma då jag kom hem, men NEJ, då skulle jag tydligen till stallet.
Så det bar av dit för att mocka och fodra.

Sen äntligen, då jag var klar där, kunde jag åka till Emma. Där bjöd hon på köttbullar, potatis och brunsås :)
Till efterrätt blev det chokladpudding, hemmagjord :)

Kom hem kvart i elva typ, och duschade snabbt innan jag ringde till min älskling för att säga godnatt :)

Och idag är det meningen att jag ska rida :) Får se vart det bär av :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0