Fredagsmys

Nyss hemkommen från fredagsmys hos Elliz :)
Efter jobbet drog jag, Elliz och Emma och handlade lite, mötte upp Emmas kille John :)
Sen åkte jag och Elliz hem till henne och wokade och kollade lite på film.
Blev Förtrollad och Children och the corn.
Till det lite hallonpaj :)

I morgon ska jag och Emelié umgås lite. Väldigt trevligt, för det var ett bra tag sen :)
Saknar den lilla tösabiten, må jag säga :)

Förhoppningsvis blir det utgång på kvällen med. Om inte, då blir jag sur.

PÅ söndag bär det förmodligen av till Göteborg med Elliz, till Ikea. Sen MÅSTE jag bara in på Monki för att handla lite nu när lönen så passande trillat in på kontot :)

Nästan fullspäckad helg med andra ord, måste ha det, annars skulle jag gått under nu när jag inte får träffa min älskling :)
Saknar honom väldigt mycket <3

Nana snart, upp rätt tidigt i morgon och ska umgås med Emelié :)
Natti natti, sweet dreams :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0