Elfsborg vs AIK

Idag efter jobbet fick jag reda på att Hannah tänkte ta med mig på fotboll.
Pallade egentligen inte, för somnade nästan i soffan hemma då jag pratade med Jesper :P
Men hon fick med mig i alla fall :)

Elfsborg vs AIK.

Väldigt bra match :D

Eller ja, vi vann ju i alla fall rätt överlägset med 3-0, så det var inte annat än riktigt bra :)
Kan inte annat än att konstatera att Elfsborg är ett redigt bra lag som hör hemma i toppen ;D

Blev ändå dock halv ihjälklämd och köldskadad på matchen.
Mina stackars fötter var som två isklumpar, och det gjorde lite ont att gå sträckan till bilen :/
Hade behövt någon vänlig själ som kunde värmt dem åt mig...

Men nu ligger jag i alla fall i sängen och ska snart nana, ska bara säga godnatt till Jesper först <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0