Älskar katten Simon

Nu har jag precis duschat och fick reda på en äcklig sak av Mathilda.
Fan ta henne :(
Usch, min säng :(
Ska fan göra igen på henne, ungjevel :P

Var hemma hos Emma innan och käkade mig proppfull på sex mackor och lite kaffe :P
Sen myste vi med hennes katter.
Simon, det lilla hjärtat, myste ner sig i mitt knä och hårade ner mig som fan, men det gör inget.
Jag älskar honom i alla fall :)
Vill fan ha den katten :)
Han slickade mig på bröstet, typ :P Lilla gubben, han är för söt :P

Kollade även på Outsiders, och deras konstiga påhitt, samt CSI, som var väldigt spännande. 
Ska erkänna att vi hoppade högt och skrek en gång mot slutet :P 
Mesproppar som vi är :P 

Nej, nu sovdags snart för att ta igen förlorad sömn, men först säga godnatt till min sockerbit :) 

Night! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0