Vackert uppvaknande ;D

Annorlunda uppvaknande i morses.
Det "knackade" mot fönstret och jag trodde först det var något från markisen som höll på och slå mot rutan, men det slutade inte.
Så jag går och tiittar vad det är, och vad får man se där?
Jo, där ute står Dennis och kastar sten på mitt fönster:D
Förvånande, men oerhört roligt, må jag säga;D
Gick morgon promenix sen i regnet, fy fan säger jag bara... Genomblöt:S 

Städade undervåningen på förmiddagen och sen sjöng jag Singstar med Mathilda.. Jag utklassade henne:P  
Ska träna sen, bara mamma hinner komma hem med bilen, annars är det kört:S

Undrar om jag och Emma ska ut sen, bra fråga...
SVARA PÅ MESSET FFS, EMMA!!:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0