Stark..?

Att sakna någon kan vara riktigt jobbigt. Speciellt om saknaden efter en viss person är väldigt stark.
Då är det genast jobbigare.
Men man klarar av det... Om man är stark.
Men det är ju jag. Såklart. Alltid. Absolut. Eller..?

Nu är det inte många dagar kvar.
Kan inte hjälpa att det pirrar i magen en aning hela tiden, att jag är nervös och mår illa så fort jag tänker på det. Men det går över.
Antar att det är så och det är typ så det ska vara. Eller?:P

Joooooooo... Det ska det.

Men att äntligen få träffa dig igen och hålla om dig igen kommer att vara så otroligt underbart att det inte går att beskriva :D:D:D

FAN, vad jag tycker om dig ;D


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0