Nytränad

Precis hemkommen från brädpasset.
Jobbigt var det, men hallå, det är ju meningen ;D
Så nu väntar jag på att duschen ska bli ledig.

Igår var det utgång som gällde, så var i alla fall planen. Jag och Lina skulle försöka få in Hannah på krogen.
Men, så klart så funkar det inte... Jävla vaktjävlar!!
Det är nio dagar, är det så hemskt och de släpper in henne nu?
Vi ska i alla fall ta och prova nästa lördag, för då är det bara två dagar... Släpper de inte in henne då finns det bara en lösning: VÅLD :P
Hon ska in!! Till varje pris. Haha.

Men igår då, efter att Hannah blivit dissad av de underbara vakterna, drog vi till Kristineberg, efter att först skyfflat i mig en Big Mac Meny på två minuter.
Mötte Mathilda och alla hennes fjortiskompisar. Den röda varningsskylten började lysa :P
Vi hade knappt ens kommit in genom dörren på festen innan alla drog igen, och det dröjde inte länge innan jag, Hannah och Lina drog därifrån. Vi blev sittandes på trappan utanför därför att vi skulle till varje pris ha med oss Mathilda hem, och hon var bortsprungen med en viss pojkspoling...

Sen dök Mathilda upp och vi började gå in till stan efter att vi kommit på att vi missat bussen. Lina blev hämtad i stan och vi fortsatte gå omkring lite och Hannah träffade Söder (vissel)... Haha. Så söta tillsammans, skulle de vara :D

Tillslut kom vi hem i alla fall, och jag somnade rätt snabbt efter jag lagt mig.

Och i morgon ska jag till Transcom... Nervös?
NÄÄÄÄÄEEEEEEDÅÅÅÅÅ.
Inte alls :P
Jag kommer dö.....

Wish me good luck! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0