Nervous!

Så himla nervös... Jag kommer dö... Herregud:P:P

Kunde i alla fall glömma bort den starka känslan under ett tag idag då jag, Hannah och Mathilda var i Knalleland och struttade runt.
Blev tre tröjor, en klänning och ett träarmband samt en lackkuvertväska rikare;D That´s hot:D
Skulle egentligen köpt en jacka, också, gärna något kappaktigt, men det fick vänta.
Dock hittade jag en röd sak på H&M som inte alls var fel, dock glömde jag kolla prislappen... Måste ju spara lite på pengarna nu när man inte har någon inkomst:P
 
I morgon gäller det förresten. Uscha och fya... Att jag inte spricker nu... Helt otroligt, men men... Det får gå som det går:P Tihi....
Som tur har man vart mer nervös och då har det gått bra vid de tillfällena, men ändå... Det är ändå något nytt:P:P
GAAAAAAAAAAHHH!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0