Intervju nr 2

Tänka sig. I morgon ska jag på arbetsintervju på Proffice. Ett kundtjänstjobb hos Transcom är det.
Helt otroligt... Två intervjuer på en vecka, typ. Trodde jag aldrig.
Men vi får se hur det går i morgon, jag är nervös. Hoppas verkligen inte jag gör bort mig som förra gången.
Usch, vad pinsamt...:P


Tömkörde Cippen igår med. Duktig den lilla snigeln var. Skitduktig för att inte ha blivit tömkörd på några månader. Nu ska vi fortsätta öva på detta så kanske vi kan komma någonstans sen:D 
Han hittade formen efter jag fått igång go:et i honom... Det gäller bara att han ska hålla sig där nere. Men det får vi träna på. 


Nu är jag nervös. Inte bara över jobbet utan också för helgen om en vecka...:S PIRR!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0