Ingenting går upp emot dig

Att gilla någon är underbart.
Att vara kär i någon är helt otroligt.
Att älska någon av hela sitt hjärta kan jag inte beskriva. Det är nog det absolut bästa som finns:D

Jag är fortfarande på steg ett, påväg mot tvåan. Når jag trean är det ett slags rekord för mig. Frågan är ens om det någonsin kommer hända:P 
En hoppas ju på det i alla fall;D 

Och idag, fredag, är det bara sex dagar kvar tills jag åker till Karlstad:D:D Gaaaaaaaaaaaaaaaaah, jag längtar såååååååå:D:D Att äntligen få träffa dig igen gör mig så glad:D:D 
Det går inte beskriva, det ska bli så kul. Och vad jag har längtat. 

Ingenting går upp emot dig, Jesper ;D;D


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0