Bra roligt

Livet är allt bra roligt.
Idag klockan sju minuter över nio ringer de från Proffice och säger att jag inte fick jobbet på Transcom.
NÄHÄ? Det menar ni inte? Som om jag inte listat ut det redan?
Jevligt bra att ringa samma dag man skulle börjat. Riktigt bra. Seriöst detta.

FUCK!

Nu förstärks bara viljan av att vilja lägga sig i sängen och begrava sig under kuddar och täcken och allt vad det är. Bara ta Bobo och begrava ansiktet i hans mjuka "päls" och bara njuta av den underbara tystnaden som infinner sig.
Elller bara krama om Cippen, länge och hårt. Även om han är häst så tror jag han fattar att jag är ledsen. Djur är smarta. Nog mer smarta än vi.
Hehe, så skulle han börja slicka en på kinden eller något. Kanske inte för att göra en gladare medvetet, men han lyckas i alla fall. Vem blir inte glad av sånt? 

Förresten. Grattis Hannah på 18 årsdagen!!! :D Krogen snart, bli frisk, tösabit! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0