Waiting

Sitter hemma hos Jesper och väntar...
Vad jag väntar på?
 - Jag väntar tills att klockan blir mera så jag kan åka in till stan.
 - Jag väntar på att klockan blir fem så Jesper kan sluta jobbet.
Det väntar jag på, bland annat.

Lyssnar på Poison "Look what the cat dragged in", jevligt go låt den där. Man kan ju nästan känna sig sån:P

Jag tror jag har kommit till en insikt. Men jag vågar inte acceptera den. Eller är det verkligen just den insikten? Kanske är det en annan, men som känns som denna? Allt är så krångligt.
Men en sak vet jag i varje fall; det är jag har aldrig tyckt om någon så mycket som jag tycker om Jesper. Det är en fröjd att ligga och betrakta honom då han sover, då han drar djupa, lugna andetag. Man blir alldeles varm i hela kroppen då man ser hur fridfull han ser ut. 
Det är en härlig känsla. 
Det är en härlig känsla att vara kär. Att vara riktigt kär. 
Jag vill aldrig att detta ska ta slut. Det vill jag verkligen inte. 

Då går jag sönder.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0