"Rånad"

I fredags var det tänkt att jag och Hannah skulle ha förfest och Mathilda en "liten" fest... Men så blev inte fallet...
Ett trettiotal personer, minst, kom till Mathilda lilla tillställning. Bland dem folk man aldrig sett eller hört talas om innan.

Jag och Hannah skötte oss bra, och vårt folk med.
Men det packet Mathilda bjudit in gjorde inte det... En hel del grejer hände den kvällen.
T. ex: En köksstol till vår matgrupp i köket gick sönder. Värdet för den stolen; 4000 kr.
Sedan så började tattarungarna sno grejer.
Nu har jag kommit fram till att jag blivit av med min Dior-mascara, ca 250 kr; ett puder, 130 kr; raklödder (inte hela världen, men själva principen); ett pakert cigg och min mp3 (vet inte hur mycket den kostade). Det är säkert en massa mer saker, bara idag gjorde jag upptäckten av mascaran och mp3:n. Vem vet mer vad ungjevlarna har snott...
Jag är så jävla förbannad så det finns inte. Patetiska ungjävlar som måste sno när de kommer hem till andra.
Hade jag vetat vem som snott sakerna så skulle kofoten komma väl till användning, det säger jag bara...

Men om man räknar bort alla tråkigheter så var kvällen rätt så lyckad. Emelié pallrade sig hit (kan inte tro det själv:P) och var med mig, Hannah, Lina, Jesper och Emma och festade:D Fan vad najs:D
Nu vaknas det utgång på torsdag med, för att sedan på fredag åka till Karlstad och hälsa på Jesper över helgen.
Han fyller år på lördag så det ska bli lite najs att fira honom;D Måste köpa hans present med, hoppas verkligen att han blir glad över den:P
Utgång på lördag där igen:D Nu vill jag komma in på Nöjes, annars finns det bara en utväg; VÅLD:D:D 

Frågan är ju hur jag kommer att ha råd med allt, nu när jag måste köpa nytt smink, för Mathilda vill inte betala mascaran..:/ Sen måste jag ju ha en mp3, och den får jag ju verkligen betala själv... FAN, FAN, FAN, FAN!!
Nu får jag verkligen ta och skaffa ett jobb... Varför vill ingen anställa mig?:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0