Intervju på Manpower

Igår var det jag som var på intervju på Manpower för ett jobb i kundtjänst på Netonnet.
Men vad händer då?
Jo, den tjänsten är redan tillsatt!
VAD I HELVETE, tänker man då... Jag blev sur.
Men inget att göra åt.
De intervjuade mig i alla fall, och jag fick göra ett test som tog en fyrtio minuter. Det avslöjade ens starka och svaga sidor.
Resultat sa att jag inte alls var tillmötesgående( fick en trea av nio möjliga). VAD I HELVETE IGEN!! Det är jag visst. 
Däremot så fick jag en nia på att kunna göra många saker samtidigt (för att jag är kvinna;D) och en åtta på att förstå system och följa hänvisningar:D Det var jag rätt stolt över:D:D 
Sammanlagt var jag en sexa:P Över medel i alla fall, good work, girl;D;D

I morgon åker jag till Jesper. Han vet inte att jag kommer. Eller, det han vet är att jag kommer antingen i morgon eller på torsdag, men jag tror han är inställd på att jag kommer på torsdagen:P Det ska bli roligt att överraska honom:D:D 
Då kommer han att bli glad, likaså jag:D 
Det var så hemskt i söndags då han skulle åka hem, kunde inte hålla tillbaka tårarna:/ Det var lite jobbigt faktiskt... Men det fick gå i alla fall:D 

Jag oroar mig för att jag kommer bli sjuk när jag är hos honom. Jag har rätt ont i halsen, en brännande känsla typ, och det känns inte hundra. Okej om jag bara har ont i halsen, men får jag feber vet jag inte vad jag tar mig till. Då smäller jag av. 
Palla ligga där och inte orka göra något och bara förstöra:/ Nej, fan, hoppas verkligen inte att det blir så... 
Vill inte vara något jevla kolli;D Haha

Thérèse är kär i sin Jesper <3<3<3<3<3 (A)

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0