Hejhå

Igår åkte mamma och pappa till Barcelona. De kommer hem på lördag kväll.
Så jevla underbart gött är det att få vara själva lite:D

Men... Så igår kväll, när vi väl var själva, kom vi inte på ett piss att göra... Det är för sorgligt... Vi har två såna kvällar till.. Fy fan... 
Hannah och Mathilda spelade Fia med hutt med vin, och jag satt och tittade på. Hade ingen ork att shotta vin en tisdagskväll;P 

På fredag blir det förfest hemma dock, och sedan utgång på krogen:D Lönehelg så då ska det väl vara lite folk ute på en fredag med.
Det är fredagen vi har att se fram emot. Jag LÄNGTAAAAAAAAAAAAR:D:D
Här ska det supas;D Hihooooooo...

Jesper kommer med på fredag, klockan åtta. Sent., men vad fan, bättre än inget liksom:D
Jag längtar efter honom... Väldigt mycket:D:D:D

11.11, någon på K tänker på mig, vem kan det vara?:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0