Boring

Dagen idag har vart rätt händelselös. Hannah och jag lirade lite Singstar innan lunch.
Efter det satte jag mig och letade jobb. Skummade igen hela telefonkatalogen på potentiella arbetsgivare, och fick ihop en lista jag ska ringa i morgon. Får nog leta lite mer, för det var absolut inte många namn på den listan...;P

Framåt fyra drog vi in till stan för Mathilda skulle till tandläkaren, och vi hängde på. Passade på att få Mathilda köpa mig ett nytt puder och en ny mascara, tack gudskelov:D 
Sedan drog vi en fika på Tant Grön. Mysigt sådär i höstmörket och sitta och tjöta och asgarva.


Mathilda (luktar): Nu luktar det kille här.
Jag: Ja, jag rapade.
Jag, Hannah och Mathilda: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASGARV :P:P
 
(Fast detta hände i och för sig igår, men det var roligt då det hände:P
Antagligen bara jag, Hannah och Mathilda som skrattar åt det, vår humor i ett nötskal:P)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0