Ungar alltså ;D

Idag ringde telefonen klockan åtta, ungefär prick på sekunden kändes det som.
De ringde från Aplaredsskolan och frågade om jag ville jobba idag.
"JA!"
Och så blev det med. Halv ett skulle jag vara på fritidset och umgås med de små söta barnen:P

Jag var rädd ett tag för att ungarna skulle vara taskiga mot mig(:P) eller bara vara konstiga som ungar kan vara, men min rädsla var verkligen obefogad:P
Ungarna kastade sig över mig det första de gjorde och började fråga saker mellan himmel och jord, till exempel berömde flera mitt nagellack (svart):P
Alla ungarna ville vara med mig, och sedan kom de underfund med att jag kunde måla hästar:S
Då ville ALLA ha varsinn hästteckning:P Så jag fick sitta där och tillfredsställa alla hästteckningsbehov:P

Haha, och sen då de skulle ut, då ropade ungarna från fotbollsplanen: "THÉRÈSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!", flera gånger, och jag bara: "Jag kommer snart!!!!"
Och sen när jag väl kom dit så kastade de sig på mig och alla ville ha mig i sitt lag.
Hur fan kunde man bli så populär?:P

Hur som helst var det roligt:D
En liten kille blev nog lite fäst vid mig, han gick och kramade mig och pillade med mitt hår (försökte sätta det bakom öronen).
Och precis då jag skulle säga hejdå till honom så sa han i dörröppningen: "Du får dricka öl va?"
"Haha, jaaa, det får jag".
"Du får snusa med va?"
"Haha, jaaaaaaaaaa".
Sen så ler han och springer in. Charmig pojke;D

Jesper, du har fått konkurrens från en kille från lågstadiet;D HAHAHA:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0