Kärlek

Befinner mig fortfarande i Karlstad:D
Skulle egentligen åkt hem idag, men biljetterna var så dyra (ca 250 kr) så jag åker i morgon istället för 77 kr:D:D Detta betyder att jag får en dag extra med min underbara älskling :D
Igår fick jag ett mess av honom då vi låg i sängen:

Jag vill bara säga att du är den personen som gjort mig till den jag är, en lycklig glad kär och galen människa:) Hade det inte varit för dig  hade jag inte varit nått. Du är så fantastisk så man skulle offra allt för dig, jag vill aldrig släppa dig, kommer aldrig. Känslorna blir starkare för varje dag, detta är en dröm som blivit sann. 
Älskling, du är allt för mig!<3
 
Jag blev så jävla glad då jag fick det:D:D:D Och han gömde sig under kudden medan jag läste det:P Fan vad jag tycker om honom:D:D:D

Allt är dock inte ens dans på rosor... Min hals gör något så otroligt jävla ont så jag vet inte riktigt vad jag ska göra...:/ Börjar få ont på båda sidorna nu, och hur fan ska jag kunna äta då?:S Det går knappt nu.
Och i lördags då jag drack Tequila, FY FAN vilken smärta. Jag svär att jag brände bort en del av svullnaden alltså, det gjorde så ont så jag började nästan lipa:P
Jävla körtelfeber som inte vill försvinna:/:/

Nu vill jag att Jesper ska komma hem så att jag kan få pussa på honom och krama om honom(A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0