Jobb, jobb, jobb till Thérèse!!!!!

Mahahahahahahahahahahahahaha:D:D

Jag fick jobb idag:D ÄNTLIGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!!!
De ringde från Manpower tjugo i åtta i morses och frågade om jag ville ha ett jobb.
"JA!!!"
Så enkelt var det. Börjar på måndag, redan:P
Det är ett kundtjänstjobb på Netonnet, det som de egentligen skulle intervjuat mig för förra gången, men tjänsterna var ju redan tillsatta. Men nu behövde de en till, så de ringde mig, och jag tackade ja:D

Jeeevlar vad gött det känns med ett jobb:D:D Nu är Thérèse väldigt glad:D

Och nu om typ en och en halv timme kommer älsklingen ner för att tillbringa helgen med mig:P Mysigt värre kommer det bli:D
Fan, vad jag tycker om den pojken, av hela mitt hjärta <3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0