Jag är din för alltid

Lördagen började bra. 
Visst, det var lite skyndsamt till bussen som skulle till hockeyn (Färjestad-Timrå), men vi hann i alla fall. 
Började dagen med en stor stark, haha:D Den satt fint;D 
Sen så vinner Färjestad med 7-1, utklassning eller vadå? Asnajs var det i alla fall:D Första gången jag är på hockey, ska tilläggas:P 

Sen på kvällen så blev det utgång med Jesper och det gänget:D 
Allt började bra, men det slutade desto mindre bra. 

Jag förstörde allting. Allt blev så fel. Så jävla fel. 
Och jag visste inte vad jag skulle göra. Jag var så ångerfull. 
Kändes som om jag stötte bort honom, och det är det absolut sista jag vill göra. 
Jag tycker om honom något så förbannat mycket att det inte går att beskriva riktigt. Jag vet inte vad jag skulle göra utan honom... 
Vad, exakt vad skulle jag göra? Ingen aning. 
Och så ställer jag till det så. Ett under att han tycker om mig så mycket som han gör. 

För egentligen kan jag inte förstå vad det är för speciellt han ser hos mig. Jag är ju bara en vanlig tjej liksom, inget special med mig. 
Däremot ser jag att han är så speciell och underbar i mina ögon. Världens abosolut underbaraste person man kan hitta. Det finns ingen mer underbar om man så letar i hundra år, man hittar ingen mer fantastisk. 
Det känns verkligen som ett privilegium att få vara med honom. 

Jag är din för alltid, älskling :D

 

Kommentarer
Postat av: sara

gulligt =)

2007-11-21 @ 14:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0