Jag älskar dig

Dagarna går åt till att jobbas på.
När man kommer hem är man alldeles utmattad och vill helst bara kasta sig i sängen och sova tills man ska upp dagen därpå, men det går inte:P
Stallet ska skötas och man ska äta och sen ska man prata med världens underbaraste person på telefon (inte för att jag direkt klagar på DET;D). Men summan av kardemumman är i alla fall att man är sketatrött på kvällarna:P

I övermorgon kommer Jesper:D Andra gången på två veckor, för jag ska fira morfar på lördag. Har dåligt samvete om jag inte går dit, för varken Hannah eller Mathilda ska dit:/
Men i vilket fall som helst, jag längtar otroligt jevla mycket efter Jesper.
Kan inte beskriva med ord hur mycket han betyder för mig, hur kär jag är i honom, hur rädd jag är för att förlora honom, hur mycket jag skulle kunna göra för honom. Och... Och hur jag nu kommit att börja älska honom.

Han är verkligen mitt allt. Skulle jag få välja hur min framtid skulle se ut, skulle jag vilja att han var med mig genom hela livet:D Som älskare, livskamrat och, hehe, man(A).

Jag har väntat hela veckan på att säga till honom att jag älskar honom, men jag vill inte ta det på telefon så jag väntar tills vi träffas på fredag:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0