Första dagen i morgon

I morgon gäller det.
Första dagen på mitt sommarjobb... Helt otroligt, vad kul det ska bli, men samtidigt nervöst som fan. Men det är klart, jag är alltid nervös inför sådana saker, Thérèse i ett nötskal.

Värsta schyssta jobbet är det med, asnajs lön.
Det enda jag ska göra är att svara i telefon i princip. Dags att träna bort telefonskräcken, gumman!
Människorna som jobbar där verkar trevliga med. En kille som heter Peter, han ser verkligen exakt ut som Peter Magnusson i Hey Baberiba! Jag fick en chock första gången jag såg honom. Trodde verkligen att det var ett skämt. Förmodligen är det inte det. Hahaha. 

Igår klippte jag av mig håret, ser ut som en gullig liten femåring typ. Men jag passar i det.
Men det verkar som att alla frisörer gått ihop och enats om att man ska göra allt i sin makt för att platta sina kunders hår så mycket som möjligt... Hallå, varför? Finns det någon som är snygg då den ser ut som om den gått omkring med en kondom på huvudet? Skulle inte tro det. 
Är det för mycket begärt om att få håret lite upptuperat och sprayat?
JA! 
Tack Sveriges frisörer för att ni plattar till oss ännu mer än vi redan är.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0