Dryg fredag

Ännu än dryg dag... Sjuk igen, precis som vanligt...
Varför ska jag vara sjuk hela tiden? Varför ska alltid allt tråkigt hända mig?
För mycket begärt att något bra ska hända en? Tydligen!

En massa tankar rör sig i en huvud... Gör jag rätt/ Gör jag fel? Vad borde jag göra? Vad händer om jag låter det fortsätta?

Jag känner på mig att jag kommer göra precis som han gjorde... PRECIS likdant! Varför är det så? Jag vill inte bli lika dum, men jag känner på mig att jag kommer bli det... Det är en jävla förbannelse han har gett mig, tack så mycket för INGENTING!
Kan dock inte låta bli att tänka på dig... Även om jag hatar dig så älskar jag dig... Livet är hårt, du är inte värd att älskas, men ändå kan jag inte låta bli... Som tur svalnar känslorna, riktigt tur... Annars hade jag inte stått ut med mig själv...
Jag vill inte att du ska finnas i mitt liv, inte ens minnena... Egentligen var det fina minnen, men med tanke på vad du gjort blir det bara hemska, tragiska minnen som får mig att vilja spy... Spy upp allt på dig och skratta dig i ansiktet då jag ser förnedringen. Vad bra jag skulle må då...

Så bra vill jag må varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0