Uppäten inifrån

Nu kommer den igen.
Jag som trodde att den skulle försvinna, men den är mer påtaglig nu är någonsin innan.
Varför kommer den nu?
Jag vill inte veta av den... Låt den bara försvinna, den bara förstör.
Jag hatar den. Jävla skit!

Den där jävla svartsjukan som äter upp en inifrån. Gör allt svart. Gör att man börja äcklas, ogilla, nästan hata. 
FÖRSVINN! 
Tankar som leker med en, hånar en riktigt. Kan det vara så..? Kan det bli så..? ÄR det så..? 
Varje tanke gör en mer skrämd, livrädd rent ut sagt. 

Alla dessa kommentarer som förstör. Hon gjorde, hon tyckte, hon ska, hon vill... JAG VILL INTE HÖRA! JAG VILL INTE VETA AV HENNE, VAD HON GJORDE, VAD HON TYCKTE, VAD HON SKA GÖRA OCH VAD HON VILL.
Och framför allt vad hon tycker om DIG. Jag tål inte det. 
Jag mår inte bra av att höra det. Jag vill bara springa in i en vägg och låta allt omkring mig slockna.

Jag vill inte slockna. Inte slocka bort ifrån dig...

Kommentarer
Postat av: Anonym

förstår EXAKT hur du känner.

2008-01-15 @ 17:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0