Ketchupkrig!

Det vankas jobb i morgon igen, och hela veckan framöver. YEAH!
Fan vad man ser fram emot det egentligen. FUCK.

Helgen har bestått av att umgås med älsklingen Jesper. Helt klart otroligt mysigt, som alltid:D:D
I lördags var vi hos mormor och morfar en sväng för vi firade att morfar fyllde år och Jesper fick följa med.
Det gick sketabra (han var nervös innan:P), men de gillde honom väldigt mycket:D TIHI.

Sen var det förfest hos Emma. Vi var ett litet gäng där och drack, spelade Guitar Hero och dansade:D
Sen skulle vi in på Harrys, men det gick banne mig inte... Jevla skit.
Blev Swing istället, men det funkade bra det med. Emelié övergav oss väldigt snabbt för en kille hon dansade med heeeeeeeeeeeeela kvällen. Pörr.

Kvällen var bra fram tills slutet då Hannah helt provocerat kastade ketchup på mig på McDonalds. Jevla unge!
Blev rätt röd, kletig och jevligt förbannad.
Dumma unge...
Men hon ska få igen det, det lovar jag! Kan ju också tilläggas att hon fick ketchup på sig också, kastat av mig:D HIHO. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0