Slö dag

Igår vart det utgång med Hedis. Lilla söta tjejen...
Vi gick först till Swing, som nu öppnat hela stället igen efter renoveringen, najs work.
Men det var rätt dött då vi kom dit och de hade typ hyrt in två smala tjejer de klätt i några trasor, och lät dem dansa omkring och "porra" sig..
Hallå, jag kunde lika gärna gjort det....
Hur som helst, efter ett tag drog vi till Trägårn i hopp om bättre drag där, men det var jäkligt dött där med, så efter en dans och en drink drog vi tillbaka till Swing.
Där vart det bättre drag och de hade öppnat det andra dansgolvet med bättre musik med, så jag och Emma röjjde runt.
Tyvärr finns det alltid såna som ska förstöra, denna gången var det två blattar som hela tiden skulle dansa med oss, men fast vi drog oss undan och visade att vi inte ville ha med dem att göra så fortsatte de.
Jävla puckon.

Efter ett tag blevv jag upptagen med annat, och stackars Emma blev lämnad åt blattarna. Tydligen var de på henne hela tiden, och det var ett bra tag måste jag säga... Hehe... Stackarn..
Men jag hade absolut trevligt i alla fall, synd att vi skulle hem då, kunde mycket väl fortsatt... Tihi
Jävla heting... Haha

Idag är man gött trött och huvudet gör halvont, men fan, det gör inget.

Får väl se vad som händer ikväll då. Hoppas på något. Haha

Ciaooooooooooooooooo beatches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0