Intervju på 3Action

Idag bar det av till Göteborg för en arbetsintervju för 3:s nya satsning 3Action.
Jag mitt dumma flarn trodde jag skulle vara alldeles ensam där för att vara på en egen intervju, men nej, det var minst tjugo andra där.
Sen så var det en liten introduktion. Efter det satt jag i en timme och väntade på att få komma in till det första intervjurummet.
Sen bar det av... De frågade en massa konstiga frågor: "Vad är etik och moral för dig?" och så kommer jag med den klockrena: "Öh, du får gärna berätta". Herregud.
Lycka till med att få det jobbet, tösen!!

De ska i alla fall höra av sig i morgon eller i övermorgon så vi får se hur det gått. Rätt soft ändå, bo på hotell hela tiden och sånt. Säljer man fyra produkter på en dag i en månad så tjänar man 25 000-30 000:-... Inte alls dåligt. Hiho.

Tränade idag med, skulle vart aerobics, men det vart något krångel så det blev step istället. Nu har jag ont i hela stackars kroppen... Kommer sova som en stock i natt... Undrar om jag kommer kunna gå i morgon?

Näpp, om man kanske skulle gå ner och titta på Morden i Midsommer?

Ciao ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0