Dödstrött

Dödstrött. Precis vad jag är.

Tränade innan, i och för sig var det bara 25 minuter drygt, men jag blev skittrött efter det. Sen hem till mormor och morfar för att äta lunch och duscha osv.
Somnade i deras soffa framför tv:n med mp3:n i öronen. Började drömma konstigt. Bland annat att jag BARA hade en skjorta på mig, INGET mer... Herregud. Och i den drömmen skulle jag göra en sak. TÖSEN SICKA DRÖMMAR DU HAR!
Sen väckte morfar mig i alla fall för det var kaffe, kanske lika bra det.

Fan, skulle gärna träna en gång till idag alltså. Har ända inget att göra. Men det är nog försent nu ändå... Får vänta tills i morgon.

Mammas nya bil kommer i morgon. Kommer sakna "min" lilla Golf, den var en bil utöver det vanliga. Älskade den. Får väl lära mig tycka om denna med, eller helt enkelt övergå att helt köra pappas Audi... Yeah! 

CIAO 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0