3Action!

Idag hände något roligt. Riktigt roligt.
Då jag kom ut från Gina Tricot ringer min telefon, den välkända inledningen till Guns N Roses "Sweet Child o´ Mine". Jaha, tänkte jag. Nu ringer väl mamma eller nåt. 
Men nej, det var ett okänt nummer. 
Vem kan detta vara då? 
Jag svarar. 
Är det Thérèse? 
Ja. 
Hej, Nicklas, ringer från 3Action. Du hade lagt in en ansökan om jobb. Och ditt mål var väldigt intressant, du ville bli DEN Thérèse. 
Oherregud... 
Jaa, det hade jag, svarade jag glatt. 
Vi åker ner till Göteborg nästa vecka och om du vill så är du välkommen på en intervju. 
JA! 

Då vi lagt på visste jag knappt om det verkligen ringt någon eller om det vara var inbillning. Men nej, det var det inte. 

Jag skulle på mitt livs första jobbintervju, på tisdag nästa vecka, i Göteborg på Hotell Panorama. Herregud. vad ska jag ta mig till? Hur ska jag uppträda? 
HJÄLP. 
Jag är nervös, men samtidigt otroligt glad. 
Trodde aldrig de skulle höra av sig till mig därifrån. Det var ju bara en vild chansning det där. Men jag har lyckats så här långt, vore kul om jag lyckades hela vägen. 

TJUHUUUUUUUU!!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0